Az idei Golden Globe díjátadó gálán olyan egyedülálló női összefogásnak lehettünk szemtanúi, amilyenre eddig nem volt példa a nők elleni erőszak témája kapcsán. A „Time’s Up” kezdeményezés célja, hogy kiálljon a nők jogaiért, kifejezzék szolidaritásukat a szexuális zaklatás és erőszak összes áldozata iránt, és felszólítsák az egész munkaerőpiacot a nemi alapú egyenlőtlenségek felszámolására. Az összefogáshoz többek között olyan sztárok csatlakoztak, mint Reese Witherspoon, Natalie Portman, Eva Longoria és Oprah Winfrey, aki a gálán tartott beszédével történelmet írt.
Hazánkban is egyre több szervezet és cég áll olyan kezdeményezések mellé, amelyek a nők védelmét szolgálják. Ezekre a kezdeményezésekre szükség van Magyarországon is, mivel több mint 200 000 nő érintett a bántalmazás valamelyik formájában. Az AVON filozófiájának szerves része világszerte, hogy támogassa, ösztönözze és védelmezze a nőket, és segítse őket a céljaik elérésében. A vállalat nagy hangsúlyt fektet a társadalmi felelősségvállalási tevékenységekre. Ennek megfelelően hazánkban a CSR tevékenységük egyik fő ága a kapcsolaton belüli erőszak visszaszorítására és a bántalmazott nők támogatására irányul, amit a Magyar Ökumenikus Segélyszervezettel együttműködve valósít meg.
„Örömmel látjuk, hogy elindult egy olyan nemzetközi összefogás, amely a nők érdekeit és védelmét szolgálja. Büszkék vagyunk arra, hogy vállalatunk hazánkban az elmúlt évek alatt a nők elleni erőszak egyik élharcosává vált. Szakmai partnerünkkel, a Magyar Ökumenikus Segélyszervezettel többféleképpen működünk együtt: támogattuk többek között a Titkos Menedékházuk bővítését és a kapcsolaton belüli erőszakkal kapcsolatos edukációs órák megtartását is. Ezt a közös munkát a jövőben is folytatni szeretnénk a Segélyszervezettel, annak érdekében, hogy minél több bántalmazott nő juthasson segítséghez. Bízunk abban, hogy a „Time’s Up” és a hozzá hasonló kezdeményezések hozzájárulnak ahhoz, hogy minél többen felfigyeljenek erre a súlyos problémára és ezzel csökkenthető lesz a bántalmazott nők száma” - nyilatkozta Végh-Kósa Anita, az cég Magyarország PR és Digitális vezetője.