Jump to content

Az ÁRKÁD-modell bevált a vasárnapi zárvatartás után is

2015. 12. 11. 14:19

A legtöbb üzlet – az exkluzív divatbutikoktól a nagy szupermarketekig – tartott a vasárnapi zárvatartás hatásaitól, az ÁRKÁD azonban megmutatta hogyan lehet megbirkózni az új helyzettel. A kulisszatitkokról Hahner Klaudia és Vizsolyi Dániel bevásárlóközpont igazgatók beszéltek.

 

 Az ÁRKÁD vásárlói a 2015-ös ünnepi szezon idején is angyalokkal találkozhatnak a bevásárlóközpontban. Bevált a tavalyi sikerrecept?

Vizsolyi Dániel: Igen, bevált, az angyalok és a lobby boyok szolgálatára ugyanúgy számíthatnak vásárlóink. A tavaly készült több száz emlékfotó alapján elmondható, hogy ez lett az ÁRKÁD egyik legnépszerűbb szolgáltatása.

 

Mit gondolnak, miért választja egyre több márka az ÁRKÁD-ot?

Hahner Klaudia:

Bevásárlóközpontunk elhelyezkedése egy nagyon erős tényező. Mindemellett azt látom, hogy bérlőink ennél is többre értékelik azt a komplett és integrált szolgáltatást, amit kínálunk nekik, ugyanis nálunk a bérbeadás és az üzemeltetés szorosan együttműködik, így minden üzletnek, márkának olyan csomagot, szolgáltatást biztosíthatunk, amivel hosszútávon is sikeres lesz.

Fontosnak tartom megemlíteni, hogy az idei évben tovább erősödött az ÁRKÁD bérlői összetétele. A karácsonyi szezont megelőzően nyitott meg nálunk a Benetton, az Oviesse, a visszatérő Stile Interio lakberendezési stúdió, és a Müller Drogéria.

 

A LOOKBOOK-ot már jól ismerik a profi és amatőr stílusguruk, most viszont itt a GIFTBOOK. Mi ez?

VD: Mi leginkább a karácsonyi ajándékozás titkos fegyverének szánjuk. Olyan ünnepi ötletadó katalógus ez, ami minden vásárlót kisegít az ajándékvásárlásban. A GIFTBOOK online már elérhető, de a nyomtatott változatban található egy kuponfüzet is, ami akár 20% kedvezményt is biztosít vásárlóinknak!

 

A vasárnapi zárvatartás új helyzetet teremtett a kiskereskedelmi szektorban, az ÁRKÁD mégis növekedni tudott. Minek köszönhető ez?

VD: Marketingkommunikációnkat támogatva, kampányainkkal új, a stílus iránt fogékony vásárlókat akartunk elérni. Új eszközeink, mint a reklámfilmünk, vagy mint a LOOKBOOK meg is ragadta ennek az új vásárlói rétegnek a figyelmét. Ők a vasárnapi zárvatartás bevezetésével nagyjából egy időben választották az ÁRKÁD-ot, és kompenzálták az intézkedés hatását.

Mik a tervek 2016-ra?

VD: Februárban több látványossággal várjuk a legfiatalabbakat: Mini-City-vel, dinoszaurusz-kiállítással, a nagyobbaknak pedig adrenalinszint-fokozó eseményt szánunk. Amint lehet, ezekről weboldalunkon, hírlevelünkben és Facebook-oldalunkon hírt adunk, nem akarunk sokáig titkolódzni!