Jump to content

Houston, van egy kis gond!

2014. 04. 13. 15:37

Egy főiskola diákjai csak pislogtak, amikor az új kémiaprofesszor elkezdte tanítani őket. Várták, hátha megértik, miről is van szó, és szorgalmasan tanultak, hátha sikerül a vizsga, de mind hiába. Aztán kiderült, nem egészen velük volt a probléma.

Egy Houstoni főiskola diákjai arra panaszkodtak, hogy sokkal többet kellett tanulniuk, mint amennyit akartak, vagy tudtak volna. Később kiderült, az őket oktató professzor elnézhette a papírjait, mert egy sokkal haladóbb szintnek megfelelő tananyagot vitt végig –egy teljes tanéven keresztül.

A professzornak, aki nem sokkal korábban kezdett el dolgozni a Lonestar Főiskolán, az lett volna a feladata, hogy a ’Bevezetés a kémiába’ című előadássorozatot tartsa meg a hallgatóknak. De valahol hiba csúszhatott a rendszerbe, mert az alapoknál sokkal magasabb szintű tananyaggal készült.

Ezért aztán nem is csoda, ha az öreg prof és diákjai között nem működött a kémia...

„Minden dogám rosszul sikerült. Olyan keményen dolgoztam, ahogy csak tudtam. Minden tőlem telhetőt megtettem, de hiába.” –panaszkodott az egyik hallgató.

A diákok akkor kezdtek el egyhangúlag panaszkodni, amikor a sorozatosan kapott rossz jegyeik tönkretették a nagy nehezen létrehozott jó átlagjukat. Később, miután sikerült tisztázni a félreértést, az iskola elismert hibáját.

(Forrás: gawker.com , kép: sites.google.com)