Jump to content

A legtöbbet említett márka a Szex és New Yorkban

2014. 07. 24. 21:25

Minden nő kedvenc sorozata volt évekig, és hol sírtunk, hol nevettünk a négy csaj kalandjain. Bár azt hinnénk, hogy a Manolo Blahnik cipőket említették a legtöbbet, korántsem ez a helyzet. Nézzük miket tudtunk meg sorozatunkról, ami sosem megy ki a divatból!

Természetesen nem mi voltunk azok az elvetemültek, akik összeszámolták a kedvenc szavait Carrie-nek. Több márka is a képbe került, de végül egyértelműen egy lett a nyertes. A Szex és New York kedvenc szava pedig: Vogue. A szó tiszteletére állította össze a francia művész, Pierre Buttin a szórakoztató videó montázst, ahol a világhírű magazint 36-szor említik a sorozatban. Nem meglepő módon a legtöbbet említett divat név pedig, Manolo Blahnik volt.

Carrie Bradshaw, a show hősnője és egyben narrátora, a Vogue vendég szerkesztője lesz az amerikai Vogue-nál, a negyedik évadban. Még a magazin irodáját is meglátogatja, hogy megbeszélje fizetését, ami két dollár per szó, cikkenként. A kedvenc részünk pedig, mikor véletlenül becsiccsent az egyik alkalmazottal, egy nehéz tárgyalás után.

A top 10 legtöbbet említett márkák pedig a következők:

Martini (34-szer), Yankees (26-szor), Knicks (25-ször), New York Times (24-szer), Manolo Blahnik (16-szor), Dolce & Gabbana (15-ször), Prada és Post-it (14-szer mindkettőt), Chanel (13-szor) és végül a Gucci-t (12-szer).

Forrás és fotók: www.vogue.com