Voltam olyan szerencsés, hogy nem sokkal halála után 2010-ben, eljutottam a new york-i Metropolitan Múzeum divatkiállítására, ahol mintegy búcsúzásként kiállították a legkülönlegesebb ruháit. Akkor döntöttem el, hogy hivatalosan is ő a legkreatívabb tervező, aki valaha is élt, ruhákat álmodott és keltett életre. Életem legjobb divatbemutatóján voltam, ami több volt mint bemutató vagy kiállítás: a levegőben érezni lehetett a formát bontó, szabályokat feszegtő, már-már hátborzongató és spirituálisan megkapó show-t.
Halála után jobbkeze, a kreatív igazgató Sarah Burton vette át a helyét, azonban szerény meggyőződésem szerint, korántsem olyan kreatív és magával ragadó érzékkel tervezi meg a kollekciókat. Viszont az előző és mostani kampány után örömmel nyugtázom, hogy sikerült a tervezőhöz méltó folytatást produkálnia a divatháznak.
A 2014-es kampányra a divatcég Kate Moss szupermodellt választotta a tavaszi-nyári kollekciójának reklámozására. Köztudott, hogy a tervező múzsája Kate Moss volt, így kitűnő választás. A fotós a híres Steven Klein volt, aki a fotósorozat mellé még egy rövidfilmet is forgatott a modellel. (A videó: http://www.youtube.com/watch?v=EPiDroK1M2o)
A fotókon a modell vad, narancssárga hajjal látható, egy miniatűr mására hasonlító Barbie babával a kezében. Ezenkívül Sarah Burton által tervezett új kiegészítőket is reklámozza, mint például arany karperecek és mintás táskák. Ízig-vérig eredeti, játszik az idegekkel és érzékekkel, amolyan igazán Alexander McQueen nevéhez méltó.
Fotó: www.fashiongonerogue.com